Корпорація Panasonic виводить на ринок прозорий OLED-дисплей з діагоналлю 55 дюймів. Продажі моделі TP-55ZT110 почнуться вже в грудні 2020 року - на ринку Японії та Азіатсько-Тихоокеанського регіону, а потім і в усьому світі.

Як зазначається ультратонка OLED-панель нагадує прозорий лист скла і може органічно вписатися в будь-який простір. Її товщина не перевищує 1 см (у моделі 55ZT100 - 3,8 мм, у 55ZT110 з модулем затемнення - 7,6 мм). Всі деталі та елементи всередині дисплейного модуля надійно скріплені в вакуумі, щоб мінімізувати втрати на відбиття і підвищити прозорість.

Підкреслюється, що органічні світловипромінюючі діоди не потребують додаткової підсвічуванню і можуть відображати яскраві зображення високої якості з широким кутом огляду. У той же час панель дозволяє бачити предмети, розташовані за нею, що спрощує її використання в дизайні просторів.

Модель TP-55ZT110 оснащена оригінальним диммером Panasonic, який регулює коефіцієнт пропускання світла і може перемикати екран між «Режимом прозорості» і «Режимом чорного». У «чорному» режимі диммер істотно скорочує кількість світла, що проходить через панель з задньої сторони, роблячи відображається картинка добре видимим навіть в яскраво освітленому приміщенні - з високою контрастністю і глибокими рівнями чорного, без заважаючих віддзеркалень або відблисків.

Універсальна модульна конструкція дозволяє використовувати прозорий OLED в самих різних областях - не тільки в житлових будинках і квартирах, але і на комерційних об'єктах (торгових комплексах), рекламі на транспорті і соціальній інфраструктурі. Крім того, панелі можуть об'єднуватися для показу великих зображень. Прозора панель може використовуватися в якості цифрової вивіски (інфопанелі), а також для відображення зображень у великому просторі, наприклад у вітрині.

З 2016, Panasonic демонстрував прототипи прозорих дисплеїв на найбільших виставках побутової електроніки: IFA (Німеччина), CES (США), Milano Salone (Італія), China International Import Expo (Китай) і CEATEC (Японія). Весь цей час компанія безперервно удосконалювала технології прозорого OLED, паралельно вивчаючи питання комерціалізації. Нинішнє рішення про початок продажів відображає сприятливі умови і наявність попиту на ринку, в т.ч., підкріпленого розвитком технологій, комунікаційної інфраструктури (5G) і прискореної диверсифікацією контенту, як заявили представники компанії.

Panasonic розраховує, що новий продукт, який використовує багаторічну експертизу та досвід корпорації в області телевізійних технологій, знайде широке застосування як в споживчому, так і в b2b сегменті.

Габарити пристроїв: 55ZT100 - 1235 x 748.9 x 7.6 мм, 55ZT110 - 1225x 744.4 x 3.8 мм, маса відповідно - 14 кг і 8 кг.