Подзвони мені, подзвони або тонкощі вибору АТС
СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА





СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА в Facebook

Подзвони мені, подзвони або тонкощі вибору АТС

Ви знаєте хоч один успішний бізнес, який не має корпоративної телефонної мережі? Питання викликає посмішку, чи не так? Неможливо уявити офіс без АТС. Сьогодні на ринку є величезна кількість рішень і можна без проблем підібрати оптимальне, керуючись бізнес-завданнями і потребами. Розповідає про тонкощі вибору АТС, її видах, як правильно порахувати кількість телефонних ліній і якого виробника вибрати, головний інженер фірми «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» Сергій Левадний.

«Коли мова йде про системи зв'язку невеликої ємності, то перед клієнтом виникає питання вибору між власною IP-АТС і віртуальною (хмарною). Останню все частіше вибирають підприємства малого бізнесу, для яких важлива її вартість, яка не настільки велика. Якщо мова йде про короткостроковий проект то це приблизно 1500-2000 грн. абонплати за місяць. Що стосується швидкості розгортання хмарної АТС, то для неї важлива наявність певних умов. Так, в будівлі, в якій знаходиться ваш офіс повинні бути прокладені комунікації для підключення робочих місць, повинна бути локальна дротова комп'ютерна мережа або Wi-Fi, а також провайдер, що надає Інтернет-послуги.

За умови наявності всіх цих пунктів починаються дії ідентичні як для власної, так і для хмарної АТС: підключення робочих місць, а саме внутрішніх номерів телефонів для чого використовують стаціонарні SIP / IP-телефони або SIP-додатки для комп'ютера. І після цього йде первісне налагодження АТС згідно техзавдання, – розповідає Сергій Левадний.

Ціна питання

Середню вартість власної IP-АТС на 20 абонентів можна порівняти з річною оплатою послуг хмарної АТС по забезпеченню зв'язком тієї ж кількості користувачів. По завершенню першого року користування АТС вартість власної IP-АТС стає нижче оплати хмарного сервісу. При підборі системи зв'язку важливо враховувати і те, що локальні рішення мають більш широкий функціонал і модульну структуру. Якщо з широким функціоналом зрозуміло, то різноманітність модульної структури означає, що в міру зростання бізнесу і зміни завдань обране рішення може бути доповнене необхідними складовими, які будуть відповідати новим бізнес-потребам. Зазначу, що можливості хмарних АТС також можуть бути розширені, але при цьому і вартість їх володіння збільшується.

Не варто забувати і про ризики, які характерні для віртуальних рішень. Наприклад, від якості каналів зв'язку залежить надійність і стабільність роботи системи. І власна IP-АТС підтримує різні види каналів, в той час як віртуальна, як правило, не має таких можливостей. У разі використання віртуальних технологій інформаційний захист повністю виявляється в зоні відповідальності провайдера. Крім того, якщо пропав інтернет, то робота в офісі зупинилася.

Ще важливий момент, якщо ви вирішили встановити власну IP-АТС, то при переїзді в новий офіс, вам знадобиться наявність вищевказаних умов. А далі просто – підключаєте власну IP-АТС до інтернету та локальної мережі, включаєте харчування і все працює!

Тому як би вас не приваблювала можливість використання віртуальних АТС у багатьох випадках найбільш вигідно і безпечно використовувати власні IP-системи.

Як порахувати кількість телефонних ліній

Для початку необхідно розуміти, скільки в офісі співробітників, яким знадобиться робити дзвінки одночасно. Наприклад, у вас десять чоловік у відділі продажів, п'ять чоловік в бухгалтерії і десять чоловік в інших відділах, це не означає, що потрібно купувати 25 ліній. З досвіду можна сказати, що всім, крім відділу продажів, знадобиться максимум два виходи в місто. Крім того, необхідно брати до уваги тип роботи співробітників - роз'їзний або офісний. Якщо роз'їзний, то потрібна АТС з можливістю переадресації на мобільний. А це легше зробити в віртуальній АТС, а саме, в особистому кабінеті підключити потрібні мобільні номери. Що стосується стаціонарної IP-АТС, то її настройка потребує більше часу і допомоги фахівця, але при цьому співробітник отримує єдиний внутрішній номер, з можливістю дзвонити з будь-якої точки світу за умови наявності WiFi або мобільного інтернету.

Обираємо виробника

То яку ж IP АТС вибрати, серед безлічі наявних на ринку? Яке рішення буде оптимальним за ціною і можливостям. Ми для себе давно відповіли на це питання – рішення на базі IP-АТС Panasonic.

Переваги:

1. Надійний високоякісний зв'язок всередині компанії. Багаторічний досвід Panasonic в області корпоративної телефонії забезпечує підприємствам оптимальне за вартістю і функціональністю рішення.

2. Поліпшення внутрішнього і зовнішнього взаємодії. Забезпечується завдяки надійному зв'язку, використанню конференц-зв'язку, функцій колл-центру і бізнес-додатків.

3. Підвищення мобільності і зручності роботи персоналу. Нові зручні термінали, вбудована система запису, доступність в будь-якій точці світу.

4. Системи, що легко модернізуються. Сумісність моделей різних серій і спадкоємність поколінь обладнання і терміналів дозволяють підприємствам без проблем розширювати і модернізувати мережу, не проводячи заміни всього обладнання.

5. Надійна технічна підтримка. Інженери зв'язку фірми «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» – сертифіковані фахівці, які знають всі тонкощі роботи IP-АТС Panasonic і готові в режимі 24/7 надавати підтримку своїм замовникам.

6. П'ять років гарантії. Надається компанією Panasonic на обладнання, встановлене сертифікованим фахівцем.

Замовити установку, налагодження АТС або отримати консультацію ви можете у наших спеціалістів за телефонами:

098 478-1717
093 478-1717
050 478-1717


23.05.2019

О фирме | About us | Наши контакты | Условия использования | FTP сервер

© Spezvuzautomatika 2019. All Rights Reserved.
К началу страницы